Veelgestelde vragen.
Op deze pagina treft u veelvoorkomende vragen over het gebruik van de webshop. Komt u er, na het bekijken van de antwoorden, nog niet helemaal uit? Neem contact op met onze helpdesk via het contactformulier.
Klik hieronder op uw vraag:
Hoe maak ik een account voor de webshop aan?
- Klik midden onder op aanmelden.
- Vul uw gegevens in en klik op verzenden.
- Uw account wordt door ons gereed gemaakt.
- U ontvangt een e-mail met het wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
Ik heb geen wachtwoord gekregen. Hoe vraag ik die aan?
- Klik op de link in de mail. U komt op de website van Bals terecht.
- Klik vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’.
- Vul uw emailadres in en klik op ‘opvragen’.
Hoe kan ik inloggen in de webshop?
U dient hiervoor een account te hebben aangemaakt en van ons bevestiging te hebben ontvangen dat u gebruik kunt maken van uw account. Middels deze bevestiging ontvangt u tevens uw wachtwoord. Vervolgens klikt op u op 'aanmelden' in de balk rechtsbovenin. Daarna gebruikt u e-mailadres en wachtwoord om in te loggen.
Hoe wijzig ik mijn (adres-)gegevens?
Kan ik ook als buitenlandse partij bestellen in BalsOnline?
Helaas is het niet mogelijk om als buitenlandse partij via BalsOnline te bestellen. Mocht u toch willen bestellen bij Bals Nederland, neem dan contact op met ons via 023-5470947 of info@bals.nl.
Is it possible to use the BalsOnline as a non-Dutch company?
Unfortunately, ordering via BalsOnline as a non-Dutch company is not available at this time. Please get in touch with our service desk via telephone at +31 (0)23-5470947 or via email at info@bals.nl.
Kan ik met iDeal, Creditcard of PayPal betalen?
Op dit moment hebben we nog geen beschikking over iDeal, creditcard of PayPal. U krijgt uw factuur nadat u uw orderbevestiging heeft ontvangen. Deze dient u binnen de aangegeven termijn te hebben voldaan.
Wanneer ontvang ik een factuur?
U krijgt uw factuur nadat u uw orderbevestiging heeft ontvangen. De factuur ontvangt u per mail. Dit kan eventjes duren. De factuur dient u binnen de aangegeven termijn te hebben voldaan.
Waarom zie ik alleen maar brutoprijzen?
Als u niet de juiste prijslijst ziet, kunt u contact opnemen met ons serviceteam via 023-5470947 of info@bals.nl.
Waar kan ik mijn orderhistorie bekijken?
In uw dashboard kunt u onder het kopje 'historie' uw orderhistorie bekijken door op 'bestel historie' te klikken.
Meer vragen? Bel met 023-5470947 of stuur een e-mail naar info@bals.nl.